Bekalan susu kembali..

First of all..Alhamdulillah..

Hasil perahan ku kini sudah kembali kepada normal. Dari 2oz sehari sejak 2 minggu lepas, dah kembali ke 13oz sehari bermula 3 hari lalu. Syukur..

Apa tindakan aku semasa zaman kemerosotan itu?
~pertingkatkan bilangan perahan- sebelum ni hanya 3 ke 4 kali sehari. sekarang dah jadi 5 ke 6 kali sehari.
~menambah tempoh masa perahan- selalu perah kejap2 jer. sebab penyakit ‘M’. sekarang dah di lamakan sikit..kalau lama sangat pun tak elok kan?
~amalkan multivitamin dan habbatus sauda. sebelum nih amik multivitamin dari CNI tapi selalu skip…hahaha.. sekarang dah tak skip dan tambah dengan habbatus sauda dari HPA.

Ape lagi ek? rasanya tu jer.. dan memang berkesan..alhamdulillah..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s