Kadang..

Kadang-kadang aku rasa macam aku takde kawan. Kenapa ek?

Teringin nak ramai kawan kat alam maya pada ni. Tapi kawan2 realiti aku tak mahu menjengah ke sini. Mungkin blog aku nih membuhsankan..Mungkin..

Hakikatnya aku dah lama tak ber YM, dah tak update FB dan tak lagi berforum macam dulu. Dahlah duk pejabat ada 2 orang umat ja. Aku ngan tech aku yang kaum adam tu. Makanya tak perlu dihairankan jika aku tetiba rasa macam tak dak kawan..Hahaha…

**entry takdak pekdah!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s