Amir 1st day puasa..

Pergh..so penat nak layan masa dah pukul 6sengah tu .. Dia punya meagam. Macam2 alasan dia bagi nak bukak puasa. Kalau masa pukul 12 ke 1 ke aku tak kisah. Ini dah pukul 6 sengah. Kesian tengok dia. Tapi nak buat macamana, sayang puasa yang dah dekat sangat nak berbuka tu. Sayangnyer…

Dah dipujuk2..mau jugak dia bertahan. Tapi puaslah nak layan rajuk dia. Muka usah dikata. Hensem ya amat. Tembok berlin pun hensem sikit la…

Dah lepas berbuka..macam bertih jagung dia ajak sembang. Kejap2 mak, jap lagi mak, pastu mak lagi.. Adeh! Panggillah ayah pulak.. Ayah..ayah..ayah..dah 3 kali..mak..mak..dan mak lagi..Layan jer lah..

Inilah rupanya masa tdo petang tu. Ingat legalah sikit dia tido. Ayahnye plak kejut suh mandi dah pukul 6 sengah. Adeh!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s