Alkisahnyer..

Okeh..memula aku nak cerita kisah hari nih..

Masuk jer keje.. aku diberitahu..ada student kena H1N1..pergh..sudah mari..sudah mari..dan balasku..kita apalagi..jom balik..hikhik..

ekceli..tempat keje aku nih dalam suasana ramai pelajar.. harap2 kes macam ni tak merebak keterlaluan. risau jugak aku. bila kul 8.30pagi ada pulak pengumuman, pelajar yang didapati mengalami sintom (betoi dak eja nih?) H1N1 diminta ke hospital sekarang (ayat lebih kurang maa..tak kuasa aku nak hafal ayat pengumuman tu) terus rasa seram sejuk.. gerunnya! ya allah..lindungilah aku dan keluargaku dari virus ini.

Pepagi tadi pas antar si Amir g sekolah (ekceli pra tadika, aku suka guna istilah sekolah..mudah untuk Amir), antar pulak si Aiman g nursery. Baik jer masuk dalam nursery, elok maknyer nak lepas terus nangis..aik..peliks..selalu tak macam ni. Mulalah si mak teringat-ingat akan anak nan seorang ini..Aduih…

Hasil tenusu ku mula menampakkan peningkatan so kepeningan aku selama 2 hari lepas telah dapat dikurangkan. Tak tahulah yang mana memberi kesan. Semalam aku bantai beli Fenugreek Seed keluaran GNC. (psstt..jangan gtau en asben yer aku dah jadi ahli GNC, mampuih kena balun..kan pe..murahler sikit nak beli pulak nanti). Petang jer terus telan sebijon, walaupun ah moi tu gtau kena makan waktu perut kosong. rasanya tu untuk orang diabetis kot..aku nak tambah susu jer..ape ke hal nak kena perut kosong plak..malam aku balik rebus longan kering..siap warning en asben..awak takleh minum ni..nak buat ubat tambah susu. hahaha..apa punya kedekut daa… en asben pun tak minumlah..kesian.. air longan nih kegemaran dia..sejag dia boleh habis melantak..
apapun hari ni hasil tenusu aku dah ada peningakatan..

klah..nanti aku sambung…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s